Náhoda

V jeden krásny deň, teda 5.4.2017 sa naša trieda zúčastnila celoslovenského testovania z matematiky,  slovenského jazyka a literatúry. Všetko sa to začalo o ôsmej hodine ráno, nasledovali rôzne pokyny, pripomienky nás (deviatakov) a samozrejme rozdanie testov. Na každého z nás dopadal stres a tréma z dôležitej skúšky. Prvý test bol z matematiky, druhý zo slovenčiny a mali sme naň 60 minút z oboch predmetov. Prvý test bol pre mňa mierne chaotický, kedže niektoré príklady by vypočítal aj piatak. Ďalšie príklady som rovno preskočila a nemala som ani poňatia, ako sa majú vypočítať. Práve pri prvom teste z matematiky sa mi podarilo "tipnúť" správnu odpoveď bez výpočtu. Pri posledných minútach bezradnosti z nevypočítaných príkladov som už len tipovala. Všetku bezradnosť zdvojnásobili pani učiteľky, ktoré nám oznamovali, aby sme dopisovali odpovede do hárkov. (Na výpočty sme už nemali čas.) V poslednej minúte, tridsať sekúnd pred zbieraním testov som si do kolónky siedmej úlohy napísala číslo 5. Po napísaní prvého testu sme sa pobrali do triedy oddýchnúť si  a občerstviť sa, tam som sa dozvedela, že správnou odpoveďou na 7. úlohu je naozaj päťka. Doteraz však neviem pochopiť, ako sa to vlastne mohlo stať.
P.S. dúfam, že pri oficiálnych výsledkoch to bude naozaj päťka... :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

HONTIANSKA PARÁDA

Pomoc k Testovaniu 9

ED SHEERAN